acepl acepl
185
BLOG

No to mam problem... Pora na nowe prawo jazdy z literkami UK...

acepl acepl Gospodarka Obserwuj notkę 4

... a nie PL i EU.

Jestem trochę zdziwiony wynikiem referendum. A tak. Bo się spodziewałem co najmniej takich samych szwindli co w trakcie Szkockiego referendum i że UK jednak w UE zostanie.

Na razie nie jest różowo. FTSE dostalo wciry, ludzie się boją o emerytury, funt poleciał.

Ale to wszystko będzie krókotrwałe, jeśli tylko Cameron i Spółka (a nawet bardziej "Spółka", bo Cameron zapowiedział rezygnację) utrzymają trend w "reformach" ekonomicznych. Oraz jeśli, co jest bardziej istotne, powtórzą historię z lat 30 ubiegłego wieku, kiedy to w UK nie było tak naprawdę kryzysu.

Hollande już zapowiedział wyciąganie konsekwencji z Brexitu wobec UK. Ale, oczywiście, będąc szują.... ekhem, socjalistą, nie dlatego że w jakiś sposób UE na tym traci. Dlatego, że "referendum wysyła niewłaściwe sygnały do innych krajów, niezadowolonych z kierunku rozwoju UE". Jakie to kraje to tajemnica poliszynela - co jak co, ale nie każdy na własnej skórze się przekonał co to jest 40 lat komunizmu. Niektórzy ten eksperyment przeżyli i nie chcą go powtarzać, ale oczywiście socjal na Zachodzie wierzy, że zrobi to lepiej niż Stalin. To jakies lewicowe skrzywienie musi być, bo ten temat się Leon Chajn u Toranskiej produkował: "my urządzimy inaczej, my to zrobimy lepiej" (aczkolwiek mowil to chyba o jakichś zachodnich profesorach z lat 1980-1990, jeśli mnie pamięć nie myli a nie mam ksiażki pod ręką).

W każdym razie Brytole się skapnęli o co unijnym mandarynom chodzi i pokazali środkowy palec dzień przed ogłoszeniem nowego "paszportu uchodźcy". I całej serii innych "decyzji"...

Ja bym bardzo chętnie referendum za wyjściem widział w Polsce i wygrane jako drugie w historii, ale oczywiście nie ma na to szans. Tłuki w (samo)rządach oczywiście wiedzą lepiej ale nie powiedzą że my do tego szwindlu jako kraj dokladamy koszmarne pieniądze które można by zmarnować dużo lepiej niż na unijne dotacje.

No cóż. Ja szukam już formularza na wymiane prawka, coby mnie nie zawracali na granicy ze niby nielegalny jestem. A krajanom obecnie bytującym między Odrą a Bugiem polecam przemyśleć conieco.

acepl
O mnie acepl

Niepoprawny politycznie idealista, dożywotni jeniec logiki i liczb... Nawet - a zwłaszcza - w polityce. Ponadto uczulony - i wyczulony - na bzdury. __   Głodne dzieci nie myślą o nauce: www.pajacyk.pl  __  Na wszelki wypadek: wyrażam zgodę na wykorzystywanie moich tekstów tutaj zamieszczanych w całości lub fragmentach pod warunkiem podania źródła. Czyli Autora. Czyli mnie: acepl.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka